Pep Guardiola: Oyuncularımı Suçlamıyorum

Son Güncelleme:

Bayern Münih Teknik Direktörü Pep Guardiola, Barcelona'ya 3-0 yenildikleri maçtan sonra açıklamalar yaptı.

Nou Camp'ta Şampiyonlar Ligi yarı final ilk maçında Barcelona'ya 3-0 gibi net bir skorla yenilen Bayern Münih'te teknik direktör Pep Guardiola oyuncularını savundu.

Takım zor günler geçiriyor ve bu yüzden oyuncularımla gurur duyuyorum. Geçen son üç ayı unutamam. Böylesine bir sonucu kabullenebilmek kolay bir şey değil.

Onların topu kovalamasını planladık ama oyunun başında oyunu domine edemedik. Orta saha oyuncularımız çok iyi bağlantı kuramadı. Devre arasından sonra bağlantıyı oturtturabildik ama son 15 dakikada kontrolü kaybettik.

Hala şansımız var fakat 3-0'dan geri gelmek kolay bir iş değil.

Kaynak: EuroSport.com