Pertek'te Ahşap Boyama Kursuna Katılan Kursiyerler Sergi Açtı
Pertek Halk Eğitim merkezi Müdürlüğü'nün "Ahşap Boyama ve Vernikleme Kursu"na katılan kursiyerler sergi açtı.
Pertek Halk Eğitim merkezi Müdürlüğü'nün "Ahşap Boyama ve Vernikleme Kursu"na katılan kursiyerler sergi açtı.
Kursiyerlerin hazırladığı serginin açılışını Pertek Kaymakamı Kürşat Güleryüz yaptı. Sergiyi gezen Kaymakam Güleryüz, kursiyerlerin çalışmalarının yer aldığı sergiyi beğendiğini belirterek, şunları kaydetti:
"İlçemizde vatandaşlarımızın meslek edinmesi ve üretime katılması için çeşitli çalışmalar kurslar düzenlemeye devam edeceğiz. Bu kapsamda açılan bu kurslarımızdan biri olan ahşap boyama ve vernikleme kursu sonucunda son derece güzel el emeği ürünler çıkmış. Sergiyi gezerken gördüğüm ürünler çok güzeldi. Yoğun emek harcandığı ürünlere yansımış. Kursa katılan kursiyerlerimize ve kurs öğreticilerine teşekkür ediyorum" dedi.
Muhabir: Haydar Toprakçı
Yayıncı: Emine Konuk - TUNCELİ