Petkimspor, Sezona Galibiyetle Başladı
İZMİR'in Türkiye Basketbol Ligi'ndeki temsilcilerinden Petkimspor ilk üç periyodunu geride kapattığı maçta Akhisar Belediyespor'u evinde 83-78 yenerek sezona galibiyetle başladı.
İZMİR'in Türkiye Basketbol Ligi'ndeki temsilcilerinden Petkimspor ilk üç periyodunu geride kapattığı maçta Akhisar Belediyespor'u evinde 83-78 yenerek sezona galibiyetle başladı. Antrenör Burak Gören galibiyeti taraftarlara armağan etti.
Akhisar gibi güçlü ve potansiyeli olan bir takım karşısında ilk yarıda başarılı bir oyun sergilemelerine rağmen ikinci yarıda zaman zaman rakibin ritim ve temposuna ayak uydurmakta zorlandıklarını belirten Gören, "Ancak son 6 dakikada müthiş bir atak yaparak oyunu kontrolümüze alıp maçı kazanmayı başardık. İlk karşılaşmada bizi yalnız bırakmayan ve verdiği destekle galibiyette önemli rol oynayan taraftarımıza teşekkür ediyorum. Önümüzdeki haftalarda daha kalabalık bir seyirci kitlesi önünde oynayacağımıza inanıyorum" dedi.
- Aliağa