Rus Nükleer Denizaltısında Yangın Çıktı
Son Güncelleme:
Rusya'nın kuzeyindeki Arkhangelsk vilayetinde bulunan bir tersanede nükleer denizaltısında yangın çıktığı bildirildi.
Rusya'nın kuzeyindeki Arkhangelsk vilayetinde bulunan bir tersanede nükleer denizaltısında yangın çıktığı bildirildi.
Yetkililer, denizaltısının bakım için yüzeyde bulunduğunu belirtti.
Olayda can kaybı yaşanıp yaşanmadığına dair henüz açıklama yapılmadı.
2013'te Rusya'nın Tomsk adlı nükleer denizaltısında yürütülen bakım çalışmaları sırasında yangın çıkmıştı.
Yazar:
Etiketler:Gönderildi: 07 Nisan 2015
İzlenme oranı: 0.0
Oylar: 0
Kaynak: Euronews.com