Safranbolu Belediyesinden Personele Eğitim
Safranbolu Belediyesi tarafından personel eğitim programları başladı.
Safranbolu Belediyesi tarafından personel eğitim programları başladı. Safranbolu Belediye Başkanı Necdet Aksoy, Safranbolu Kültür Eğitim Merkezi'nde düzenlenen programda yaptığı konuşmada, hizmet kalitesini artırmayı hedeflediklerini söyledi. Destek hizmetleri, insan kaynakları, zabıta, imar, su ve kanalizasyon birimlerinin müdür ve personeline eğitim verildiğini ifade eden Aksoy, şunları söyledi: "Hizmet kalitemizi artırmak amacıyla geçtiğimiz yılda olduğu gibi bu yılda hizmet içi eğitimlere devam ediyoruz. Başarılı ve daha bilinçli bir personelle gerçekleştirilmesi mümkün olan hizmetlerde tecrübe, eğitim ve inanç gereklidir. Bu eğitim ve inancı verebilmek için yapılan seminerler uygulamalarımızdan birisi. Bu tür eğitimlere 2014 yılı içerisinde de devam edeceğiz." - Karabük