Sakarya'da "Olimpik Gün Yürüyüşü" Yapıldı
Son Güncelleme:
Kent Park'ta "Olimpik Gün Yürüyüşü" yapıldı.
Kent Park'ta "Olimpik Gün Yürüyüşü" yapıldı.
Uluslararası Olimpiyat Komitesi'ne (IOC) üye ülkelerin "Olimpizim" temalı etkinlikler düzenlediği 'Olimpik Gün Yürüyüşü" gerçekleştirildi.
Kent Park'ta toplanan sporcular ve vatandaşlar, Türk bayrakları ile yürüyüş yaptı.
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Salih Koşu, etkinliğin ilk kez yapılmasına rağmen büyük ilgi gördüğünü ve bundan sonraki yıllarda daha güzel ve geniş katılımlı olacağını söyledi.
Muhabir: Uğur Subaşı
Yayıncı: Kemal Kaymak - SAKARYA
Kaynak: AA