Salihli MHP'de Delege Seçimleri Yapıldı

Son Güncelleme:

MHP Salihli İlçe Teşkilatı'nın delege seçimleri yapıldı.

MHP Salihli İlçe Teşkilatı'nın delege seçimleri yapıldı.


MHP Salihli İlçe Teşkilatı'nda yapılan seçimlerde 887 üyeden 500'e yakını oy kullandı.


MHP İlçe Başkanı Nezih Ataoğlu, Salihli merkez, köy ve beldelerdeki 887 partilinin önüne sandık koyarak 19 Şubat'ta yapılacak ilçe kongresinde oy kullanacak 415 delegeyi belirlediklerini söyledi.


Seçilen delegelerin 19 Şubat'ta yapılacak ilçe kongresinde yönetimi belirleyeceğini kaydeden Ataoğlu, ilçe seçim kurulunun istediği şekilde delege seçimi yapmaktan duyduğu mutluluğu dile getirdi.


Salihli Merkez için 276, beldeler 66, köyler 58 ve 15'de tabi delege olmak üzere toplam 415 delege için üyelerin sandık başına gittiğini belirten Ataoğlu,


"19 Şubat'ta yapacak olduğumuz kongrede aday olmayacağım. Yoğun bir katılım ile delegelerimizi belirledik. Seçimin hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum" dedi.


- MANİSA

Kaynak: AA