Şam'da, Savaşın 5'inci Yıl Dönümünde 200 Zeytin Ağacı Dikildi
Son Güncelleme:
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Çocukların zeytin ağacı dikmesi Ağaçlara su verilmesi Suriye'nin başkenti Şam'ın doğusundaki Cober Mahallesi'nde, iç savaşın 5. yıl dönümü münasebetiyle mahalle sakinlerinin yanı sıra, çok sayıda aktivist, kadın, çocuk ve sivil savunma çalışanının katılımıyla yaklaşık 200 zeytin ağacı yıkılan evlerin molozları üzerine dikildi.
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ :
Çocukların zeytin ağacı dikmesi
Ağaçlara su verilmesi Suriye'nin başkenti Şam'ın doğusundaki Cober Mahallesi'nde, iç savaşın 5. yıl dönümü münasebetiyle mahalle sakinlerinin yanı sıra, çok sayıda aktivist, kadın, çocuk ve sivil savunma çalışanının katılımıyla yaklaşık 200 zeytin ağacı yıkılan evlerin molozları üzerine dikildi.
Kaynak: AA