Saruhanlı Mal Müdürü Koç, Emekliye Ayrıldı
Son Güncelleme:
Saruhanlı'da emekliye ayrılan Mal Müdürü Cengiz Koç, Saruhanlı Kaymakamı Kadir Sertel Otcu'ya veda ziyaretinde bulundu.
Saruhanlı'da emekliye ayrılan Mal Müdürü Cengiz Koç, Saruhanlı Kaymakamı Kadir Sertel Otcu'ya veda ziyaretinde bulundu. Kaymakam Otcu, hizmetleri nedeniyle Koç'a teşekkür etti ve Başarı Belgesi ve Teşekkür Plaketi verdi. - MANİSA
Kaynak: İHA