"Şeker fabrikaları özelleştirme kapsamından çıkartılmalı"
Son Güncelleme:
Şeker-İş Genel Başkanı İsa Gök, "Şeker fabrikalarının tamamı özelleştirme kapsamından çıkartılmalı. Şeker fabrikalarında, üretimi garanti altına alacak 'üretici-işçi-devlet' eşgüdümlü model hayata geçirilmeli" dedi.
Şeker-İş Genel Başkanı İsa Gök, "Şeker fabrikalarının tamamı özelleştirme kapsamından çıkartılmalı. Şeker fabrikalarında, üretimi garanti altına alacak 'üretici-işçi-devlet' eşgüdümlü model hayata geçirilmeli" dedi.
Kaynak: Dunya.com