Seydişehir Atık Su ve Arıtma Tesisi 2016'da Tamamlanacak

Son Güncelleme:

Seydişehir Belediye Başkanı Mehmet Tutal, ilçede inşası devam eden Atık Su ve Arıtma Tesisinin 2016'da tamamlanacağını söyledi.

Seydişehir Belediye Başkanı Mehmet Tutal, ilçede inşası devam eden Atık Su ve Arıtma Tesisi'nin 2016'da tamamlanacağını kaydetti.


Tutal, ilçenin Diken İçi mevkisinde inşası süren tesiste incelemelerde bulundu. Burada açıklama yapan Tutal, arıtılan suyun tarım alanlarında kullanılacağını söyledi.


Tesisin yapımını İngiliz, Fransız ve Türk firmalarının üstlendiğine dikkati çeken Tutal, "50 bin metrekarelik alana kurulmuş olan su arıtma tesisinin maliyeti 8 milyon 875 avro. İnşallah gelecek yıl sonunda faaliyete geçmiş olacak" dedi.

Kaynak: AA