"Seyyahlar Bizim İller" Projesi

Son Güncelleme:

Proje kapsamında Düzceli 40 genç İstanbul'a gitti

Düzceli 40 genç, Seyyah Bizim İller Projesi kapsamında İstanbul'a gitti.


Gençlik ve Spor Bakanlığınca hayata geçirilen proje kapsamında 40 kişiden oluşan grup,  Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürlüğü önünden yolcu edildi.


İstanbul'da Topkapı, Ayasofya, Süleymaniye Cami gibi İstanbul'un tarihi mekanları gezecek olan gençler Boğaz turunun ardından Düzce'ye dönecek.


Düzceli gençler, projenin tüm gençler için bir fırsat olduğunu ve herkesin katılmasını istedi. - Düzce

Kaynak: AA