Siirt'te 14 Mart Tıp Bayramı Kutlandı

Son Güncelleme:

14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle Siirt Vali Vekili Gürbüz Saltaş, doktorlara karanfil dağıttı.

14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle Siirt Vali Vekili Gürbüz Saltaş, doktorlara karanfil dağıttı.


Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Muhammed Doğan ile Siirt Devlet Hastanesini ziyaret eden Vali Vekili Saltaş, görev yapan doktorların günlerini kutladı ve karanfil verdi.


Doktorların insanların sağlığını korumak için geceli gündüzlü çalıştıklarını belirten Saltaş, "Büyük bir özveri ile çalışan sağlık camiası personelinin değerini bilmemiz gerekir. Onların görevlerini yaparken gösterdikleri özveri gerçekten büyüktür. Son zamanlarda sağlık personeline yönelik olarak yapılan saldırıları da kınıyorum" dedi.


Muhabir: Ayhan Mergen/ Nurten Aslan


Muhabir: Necdet Doğruyol - SİİRT

Kaynak: AA