Silivri Belediyesi Kışlık Fide Ekimine Başladı

Son Güncelleme:

Silivri Belediyesi, Tarımsal Üretim Merkezi'nde kışlık fide ekimi yaparak yerli üretimi destekliyor. Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu, tarım ve üretimin önemine vurgu yaptı.

(İSTANBUL) - Silivri Belediyesi, Tarımsal Üretim Merkezi'nde (TÜRAM) kışlık fide ekimine başladı. Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu, "Silivri'mizin bereketli topraklarında üretmeye, ürettiklerimizi paylaşmaya devam ediyoruz. Tohumdan hasada, tarım ve üretimin yanındayız" dedi.

TÜRAM'da kıvırcıktan brokoliye, karnıbahardan lahanaya farklı türde fideler, yerli üretimi desteklemek ve sofralara doğal ürünler ulaştırmak için Silivri Belediyesi tarafından toprakla buluşturuluyor. Hasat edilen domatesler ise kaynatılıp salça yapılıyor.

"Tarım ve üretimin yanındayız"

Balcıoğlu, TÜRAM'da devam eden fide ekimine ilişkin yaptığı değerlendirmede, "Silivri'mizin bereketli topraklarında üretmeye, ürettiklerimizi paylaşmaya devam ediyoruz. Tohumdan hasada, tarım ve üretimin yanındayız" ifadelerini kullandı.

Kaynak: ANKA