Stepne Lastiği İçinde 1,5 Kilo Esrar ve Ruhsatsız Tabanca Çıktı

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayın
Son Güncelleme:

- Stepne lastiği içinde 1,5 kilo esrar ve ruhsatsız tabanca çıktı Aksaray'da bir otomobile operasyon düzenleyen polis, stepne lastiği içine gizlenmiş 1,5 kilogram toz esrar ve ruhsatsız tabanca ele geçirdiAKSARAY - Aksaray'da bir otomobile operasyon düzenleyen polis, stepne lastiği içine...

- Stepne lastiği içinde 1,5 kilo esrar ve ruhsatsız tabanca çıktı

Aksaray'da bir otomobile operasyon düzenleyen polis, stepne lastiği içine gizlenmiş 1,5 kilogram toz esrar ve ruhsatsız tabanca ele geçirdi


AKSARAY - Aksaray'da bir otomobile operasyon düzenleyen polis, stepne lastiği içine gizlenmiş 1,5 kilogram toz esrar ve ruhsatsız tabanca ele geçirdi.

Edinilen bilgiye göre, Doğu illerinden Batı illerine uyuşturucu sevkiyatı yapılacağı bilgisine ulaşan İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele ve Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri plakasını belirledikleri otomobili Aksaray-Adana karayolu üzerinde takibe aldı. Otomobilin şehir merkezine yaklaşması üzerine operasyon için düğmeye basan polis ekipleri, otomobili durdurdu. Otomobil sürücüsü Abdullah Ö. etkisiz hale getirilirken, narkotik köpeği ile araçta polis ekipleri geniş çaplı arama yaptı. Yapılan aramalarda aracın stepne lastiği içine gizlenmiş 1,5 kilo toz esrar ve ruhsatsız tabanca ele geçirildi. Otomobil sürücüsü Abdullah Ö. ile birlikte araçta bulunan Bahadır S. gözaltına alındı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Kaynak: İHA