Susic: Bizim Messi'miz Dzeko
Son Güncelleme:
Bosna-Hersek teknik direktörü Safet Susic, kritik Nijerya maçı öncesinde açıklamalarda bulundu.
2014 Dünya Kupası #39;nda sürpriz yapması beklenen ekiplerden biri olan Bosna-Hersek #39;te teknik direktör Safet Susic, takımın kaderini belirleyecek olan Nijerya maçı öncesinde basının karşısına geçti.
Takımın yıldızı Edin Dzeko #39;dan bahseden Susic, quot; Portekiz için Ronaldo, Arjantin için Messi neyse bizim için de Dzeko o... quot; ifadelerini kullandı. Susic, her an takım olarak hücumu daha çok düşündüklerini de ifade etti.
Susic, Nijerya #39;ya kaybetmeleri halinde çantalarını toplayıp eve dönme ihtimalleri olduğunu söylerken, quot;Herkes maçın öneminin farkında. Kazanmak istiyoruz. quot; diye konuştu.
Nijerya - Bosna maçı Cumartesi #39;yi Pazar #39;a bağlayan gece saat 01:00 #39;de oynanacak.
Kaynak: Goal.Com