Tarsus'ta Karbonmonoksit Zehirlenmesi

Son Güncelleme:

Tarsus'ta bir anne ve 3 çocuğu, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Tarsus'ta bir anne ve 3 çocuğu, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.


Alınan bilgiye göre, Fatma Polat ve çocukları Yusuf, Bünyamin ve Zelal Polat'ı, Yiğit Başı Mahallesindeki evlerinde, akşam yemeklerini yedikten sonra kömür yaktıkları soba bulunan odada uyudu.


Baba Şehmus Polat ise salonda maç izledikten sonra girdiği odada eşinin ve çocuklarının baygın olduğunu fark ederek, Tarsus Devlet Hastanesine kaldırdı.


Hastanede yapılan ilk müdahalenin ardından müşahede altına alınan anne ve çocukların hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.


Muhabir: Selahattin Özbozkurt/ Mustafa Çiftçi


Yayıncı: Ali Güreli - MERSİN

Kaynak: AA