Tedavi Edilen Yaralı Şahin Doğaya Bırakıldı
Son Güncelleme:
Yalova'da vatandaşlar tarafından bulunan yaralı şahin, tedavi edilerek, doğaya bırakıldı.
Yalova'da vatandaşlar tarafından bulunan yaralı şahin, tedavi edilerek, doğaya bırakıldı.
Yaklaşık 20 gün önce vatandaşlar tarafından fark edilerek, Orman ve Su işleri Bakanlığı 2. Bölge Yalova Şube Müdürlüğüne getirildi. Bakımevinde tedavi edilen yaralı şahin, sağlığına kavuştu.
Şahin, Orman ve Su işleri Bakanlığı 2. Bölge Müdürlüğü Yalova Şube Müdürü Nevzat Alğan tarafından doğaya bırakıldı.
Alğan, AA muhabirine yaptığı açıklamada, "Yaralı şahin, vatandaşlar tarafından 20 gün önce bize getirildi. Hemen sağlığına kavuşturulması için veterinere getirdik. 20 gün boyunca tedavi gördü. Şimdi de doğaya saldık" diye konuştu.
Kaynak: AA