Tekerlekli Sandalye Basketbol 1. Ligi

Son Güncelleme:

Tekerlekli Sandalye Basketbol 1.Ligi'nde mücadele eden Ordu Belediyesi, Pendik Belediyes'ni 71-62 mağlup etti.

Tekerlekli Sandalye Basketbol 1. Ligi'nde mücadele eden Ordu Belediyesi, Pendik Belediyes'ni 71-62 mağlup etti.


Atatürk Spor Salonu'nda oynanan maçın birinci periyot 14-14 berabere tamamlandı.


İkinci periyota iyi başlayan ev sahibi takım maçın ilk yarısını 28-25 önde bitirdi.


Maçın üçüncü periyotunda da istediği oyunu sahaya yansıtmayı başaran Ordu Belediyesi, bu periyotu da üst üste bulduğu sayılarla 46-43 üstün tamamladı.


Son periyota da rakibine karşı üstün oyununu sürdüren Karadeniz temsilcisi maçtan 71-62 galip ayrıldı.


Maçın ardından AA muhabirine açıklama yapan Ordu Belediyesi Antrenörü Cem Aslan, ligin tamamlanmasına 2 hafta kala Süper Lig'i büyük ölçüde garantilediklerini söyledi. - ORDU

Kaynak: AA