Tepebaşı Belediyesi Tahsilatta Mobil Hizmete Geçiyor
Tepebaşı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü, mobil vezne tahsilat aracı ile mahallerde tahsilata başlıyor."700 00 26" numaralı "alo tahsilat" hattını arayarak, mahallesinden ödemeyi gerçekleştirebileceğini kaydetti."Alo tahsilat" hattına gelecek...
Tepebaşı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü, mobil vezne tahsilat aracı ile mahallerde tahsilata başlıyor.
Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, muhtarlara yönelik düzenlenen tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, belediyeye vergisini ödeyecek vatandaşların,
"700 00 26" numaralı "alo tahsilat" hattını arayarak, mahallesinden ödemeyi gerçekleştirebileceğini kaydetti.
"Alo tahsilat" hattına gelecek telefonlarda, önceliğin, engelli, yaşlı, sağlık sorunu bulunan ve çeşitli sebeplerle belediyeye gelemeyecek durumda olan vatandaşların olacağını ifade eden Ataç, şöyle konuştu:
"Mobil vezne tahsilat aracı uygulaması, 7 Mayıs Pazartesi günü 08.30 ve 16.00 saatleri arasında ilk olarak Yeni ve Sakintepe mahallelerinde başlıyor. Vergilerini ödemek için çeşitli sebeplerle belediyeye gelemeyecek durumundaki vatandaşlarımız bu çalışmamız sayesinde zorluk yaşamayacak. Tahsilat için oluşturduğumuz ekipler, vatandaşımızın ayağına giderek bu işlemi gerçekleştirecek. Her mahalle için belirli gün ve saatler programlandı."
- ESKİŞEHİR