Terkedilen Eşeklere Belediye Sahip Çıktı
Son Güncelleme:
Büyükçekmece'de 5 yıl önce bacağı kırıldığı için ölüme terk edilen 2 eşeğe belediye sahip çıktı.
Büyükçekmece'de 5 yıl önce bacağı kırıldığı için ölüme terk edilen 2 eşeğe belediye sahip çıktı.
Büyükçekmece Belediyesi Ekipleri, terkedilen biri ayağı kırık iki eşeği Sahipsiz Hayvanlar Bakım Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi'ne getirerek bakım ve tedavi edilmelerini sağladı. Birine dişi olduğu için Kadife, diğerine de Karakaçan adı verilen iki eşeğin bir de yavruları oldu. 1.5 aylık yavruya Boncuk adı verildi. Boncuk, barınağın maskotu oldu.
Büyükçekmece Belediyesi, 50 bin metrekarelik alanda oluşturduğu Sahipsiz Hayvanlar Bakım, Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi'nde çok sayıda köpek, kedi ve kanatlı hayvanı konuk ediyor. - İstanbul
Kaynak: DHA