Tuşba Belediye Başkanı Özgökçe Hastanede Tedaviye Alındı

Son Güncelleme:

Tuşba Belediye Başkanı Fevzi Özgökçe, kalp rahatsızlığı nedeniyle gittiği hastanede tedavi altına alındı.

Tuşba Belediye Başkanı Fevzi Özgökçe, kalp rahatsızlığı nedeniyle gittiği hastanede tedavi altına alındı.


Alınan bilgiye göre, Tuşba Belediye Başkanı Özgökçe, dün gece kalp rahatsızlığı geçirdi.


Lokman Hekim Hastanesine giden Özgökçe, birada tedavi altına alındı.


Kalbinde ritm bozukluğu olduğu tespit edilen ve geçici pil takıldığı belirtilen Özgökçe'nin sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.

Kaynak: AA