Vali Odabaş'ın 14 Mart Tıp Bayramı Kutlama Mesajı

Son Güncelleme:

Kilis Valisi Yusuf Odabaş, sağlıklı hayatın insanların vazgeçemeyeceği temel bir hak olduğunu söyledi.etkin ve kaliteli bir sağlık sistemi, nitelikli bir toplumun en önemli şartı olduğunu belirtti.

Kilis Valisi Yusuf Odabaş, sağlıklı hayatın insanların vazgeçemeyeceği temel bir hak olduğunu söyledi.


Vali Odabaş, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle yayınladığı mesajda,


etkin ve kaliteli bir sağlık sistemi, nitelikli bir toplumun en önemli şartı olduğunu belirtti. Odabaş, "Önce insan anlayışının benimsendiği günümüzde, herkesin kaliteli sağlık hizmetlerinden yararlanması büyük önem taşımaktadır. Sağlık çalışanlarının birikimleri ve eğitimleriyle insanları daha uzun ve daha iyi koşullarda yaşatmak, sağlık sorunlarını gidermek için gösterdikleri çabaları takdirle karşılıyoruz.Doktorlar başta olmak üzere


sağlık çalışanlarının çözüm bekleyen birçok sorunu bulunduğu bilinen bir gerçektir. Büyük sorumluluk üstlenerek, çalışmalarını yurdun dört bir yanında özveriyle sürdüren sağlık personelimize hak ettikleri yaşam olanaklarının sağlanması, hasta yoğunluğunun azaltılmasına yönelik düzenlemelerin yapılması, sağlık hizmetlerinde kaliteyi arttıracak etkenlerdendir. Sonuçta, Tıp Bayramı kutlamaları; temel özü fedakarlık olan tıp mesleği çalışanları tarafından sahip çıkılması gereken önemli bir haftadır.


Sağlıklı toplum olabilme yolunda var gücüyle çalışan, insanlığa nitelikli yaşam sunmayı amaç edinen hekimlerimizin ve sağlık hizmetlerinin her alanında fedakarca çalışan tüm sağlık personelinin 14 Mart Tıp Bayramı'nı kutlar, bu kutsal mesleğe verdikleri emeklerden dolayı teşekkür ederim" - KİLİS

Kaynak: İHA