Yaya Ve Okul Geçitlerinde Çizgi Çalışmaları Devam Ediyor

Son Güncelleme:

Keşan Belediyesi Zabıta Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, ilçedeki okul önlerinde, yaya geçitlerinde, yol ve yaya geçidi çizgi çalışmalarına devam ediyor.

Hastane Caddesi'ndeki yaya ve okul geçitlerinde belirginliği kaybolan çizgilerin yenileme çalışmalarını tamamlayan ekipler, Kurtuluş Caddesi, Tekel Meydanı, Cumhuriyet Meydanı ve Anafartalar Caddesi'ndeki yaya geçitleri ile tüm okul geçitlerinde çizgilerin yeniden boyanacağını bildirdi.

Yapılan çalışmaların yaya ve araç sürücülerinin şehir içinde güvenle yolculuk yapabilmesi, okul öğrencilerinin okul yolunda herhangi bir kaza durumu ile karşılaşmasını en aza indirmek ve farkındalık açısından büyük önem taşıdığı ifade edildi.

Kaynak: Bültenler