Yozgat'ta "Acemi Kasaplar" Hastanelik Oldu
Son Güncelleme:
Yozgat'ta kurban keserken yaralanan 12 kişi, hastanelere başvurdu.
Yozgat'ta kurban keserken yaralanan 12 kişi, hastanelere başvurdu.
Yozgat merkez ve köylerinde kurbanlıklarını kesmeye çalışan vatandaşlar, kesim sırasında çeşitli yerlerinden yaralandı. Yaralanmaların önemli bölümünün, bıçak ve satır kesiği sonucu meydana geldiği öğrenildi.
Kurban keserken yaralanan 12 kişi, Yozgat Devlet Hastanesinin acil servislerine başvurdu. - Yozgat
Kaynak: AA