Yozgat'ta Kullanılmayan Metruk Binalar Belediye Tarafından Yıkıldı

Son Güncelleme:

Yozgat Belediyesi şehir merkezinde madde bağımlı gençlerin mekan tuttuğu metruk evleri yıkma kararı aldı.

Yozgat Belediyesi şehir merkezinde madde bağımlı gençlerin mekan tuttuğu metruk evleri yıkma kararı aldı. Mahalle sakinlerinin şikayeti üzerine harekete geçen Yozgat Belediyesi Encümen Kararı ile kullanılmayan terk edilmiş metruk evlerin yıkımına başladı. Madde bağımlı gençlerin mekanı haline gelen yaklaşık 50-70 yıl öncesinde ahşap ve çamur kullanılarak yapılmış, yıkılmaya yüz tuttuğu için de kullanılmayan evlerin yıkımına Eskipazar Mahallesi'nden başlanıldı. Yozgat şehir merkezinde yaklaşık 250 bina bulunduğunu belirten Belediye Başkanı Yusuf Başer "Harabe görünümündeki binalar hem tehlike arz ediyor, hem de boş olması nedeniyle mahalle sakinlerinden, huzursuz eden bazı şikayetler gelmekteydi. Şikayetler üzerine alınan kararla buraların yıkımına başlandı. Bu kararla birlikte hem görüntü kirliliği ortadan kalkacak, hem de büyük bir tehlikeyi önlemiş olacağız"dedi. - YOZGAT

Kaynak: İHA