Zehirli Balığa Dokununca Hastanelik Oldu

Son Güncelleme:

Trabzon’un Sürmene ilçesinde bir kişi olta ile tuttuğu balığa dokununca hastanelik oldu.

Trabzon'un Sürmene ilçesinde bir kişi olta ile tuttuğu balığa dokununca hastanelik oldu.


Edinilen bilgiye göre, ilçenin Çamburnu mevkiinde G.O adlı kişi olta ile tutuğu 'Trankula' cinsi zehirli balığa eliyle dokununca hem yaralandı hem de zehirlendi. Olayın ardından Süreme Devlet Hastanesi'ne kaldırılan G.O, buradaki tedavinin ardından taburcu edilirken, yetkililer vatandaşların tanımadığı ve bilmediği balığa dokunmamalarını istedi. - TRABZON

Kaynak: İHA