Düzce Valisi Su'dan Dünya İnsan Hakları Günü Mesajı
Düzce Valisi Ali İhsan Su, 10 Aralık Dünya İnsan Hakları Günü dolayısıyla mesaj yayımladı.
Düzce Valisi Ali İhsan Su, 10 Aralık Dünya İnsan Hakları Günü dolayısıyla mesaj yayımladı.
Su, mesajında, İnsan Hakları Evrensel Bildirgesi'nin 1948 tarihinde Birleşmiş Milletler Genel Kurulu tarafından kabul edilişinin yıl dönümü olan 10 Aralık'ın, "Dünya İnsan Hakları Günü" olarak kutlandığını belirtti.
İnsan haklarının önemine değinen Su, mesajında şu ifadelere yer verdi:
"İnsanlar arasında ırk, din, renk, yaş, cinsiyet ayırımı yapmadan sevgi, saygı, hoşgörü, dostluk duyguları içinde geliştirmeliyiz. Gelişmişliğin bir ölçüsü olarak kabul edilen insan hakları alanında vardığımız noktayı hiçbir zaman yeterli görmeden, hep daha iyiye, daha güzele ulaşma yönünde çabalarımız sürdürülecektir. İlimizde insan hakları alanında, tüm bireylerimizin yanında, kadınlarımızın, çocuklarımızın, engellilerimizin ve tüm dezavantajlı kesimlerin bu haklarını en geniş biçimde kullanabilmeleri için yoğun çalışmalar gerçekleştirilmektedir."
Vali Su, vatandaşların her alanda en yüksek hayat standardına kavuşması için çalışmaya devam edeceklerini vurgulayarak, "Bu duygu ve düşüncelerle tüm vatandaşlarımızın bu önemli gününü kutluyor, sevgi ve saygılar sunuyorum" değerlendirmesinde bulundu. - Düzce