Adıyaman'da Galatasaray Taraftarlarından Şampiyonluk Kutlaması
Son Güncelleme:
SPOR Toto Süper Lig'in 33'üncü haftasında Galatasaray'ın Medipol Başakşehir'i 2-1 yenerek şampiyonluğunu ilan etmesinin ardından Adıyaman'da sarı-kırmızılı taraftar şampiyonluk kutlaması yaptı.
SPOR Toto Süper Lig'in 33'üncü haftasında Galatasaray'ın Medipol Başakşehir'i 2-1 yenerek şampiyonluğunu ilan etmesinin ardından Adıyaman'da sarı-kırmızılı taraftar şampiyonluk kutlaması yaptı.
Adıyamanlı taraftarlar, maçın bitiş düdüğü ile beraber ellerinde meşalelerle Sümer Meydanı'nda toplanarak sevinç gösterilerinde bulundu. Bazı taraftarlar ise otomobillerle uzun kuyruklar oluşturarak konvoy yaptılar. Sümer Meydanı'nda bulunan kalabalık taraftar grubu daha sonra Gölbaşı Caddesi üzerinde tezahüratlar eşliğinde ellerinde Galatasaray bayrakları ile yürüyerek şampiyonluk sevinci yaşadı. - Adıyaman
Kaynak: DHA