Ağrılı Başarılı Teniscilerden Budak'a Ziyaret
Son Güncelleme:
Türkiye Atletizm Federasyonunca (TAF) düzenlenen 12 yaş tenis turnuvasında şampiyon olan Ağrılı tenisçiler, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdür Vekili Cemil Budak'ı makamında ziyaret etti.
Türkiye Atletizm Federasyonunca (TAF) düzenlenen 12 yaş tenis turnuvasında şampiyon olan Ağrılı tenisçiler, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdür Vekili Cemil Budak'ı makamında ziyaret etti.
Trabzon'da gerçekleşen turnuvada şampiyon olan Mehmet Semih Aslan ve Habib Anak'ı makamında kabul eden Budak, başarılarından dolayı sporcuları tebrik etti.
Tenisçilerin elde ettiği başarıdan mutlu olduklarını ifade eden Budak, kayak, atletizm, güreş, vücut geliştirme, boks ve halterin yanı sıra tenis branşında da her geçen daha iyi sonuçlar aldıklarını belirtti.
Hedeflerinin daha büyük turnuvalarda daha iyi sonuçlar almak olduğunu kaydeden Budak, sporcuların antrenörleri Fırat Balkis'i de tebrik etti. - Ağrı
Kaynak: AA