Akşehir'de Okul Müdürleri Son Bir Yılı Değerlendirdi
Son Güncelleme:
Akşehir Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı ilköğretim ve orta öğretim okulu müdürleri son bir yılı değerlendirdi.
Akşehir Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı ilköğretim ve orta öğretim okulu müdürleri son bir yılı değerlendirdi.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Musa Konuk, Halk Eğitim Merkezi'nde düzenlenen toplantıda, gelecek dönem için hazırlıklarının sürdüğünü ifade etti.
Yeni eğitim sistemi üzerindeki çalışmalarını tamamlayarak sisteme entegrasyonu sağladıklarını belirten Konuk, "Öğrenci davranışları, öğrenci başarısı, başarısızlıkları, okulların tamir ve tadilatları, kayıtlar, okulların sorunları, okul öncesi kayıtlar üzerinde çalıştık. Ayrıca toplantıda müdürlerin istek ve görüşlerine yer verdik" diye konuştu.
Muhabir: Bayram Uygun
Yayıncı: Metin Bolat - KONYA
Kaynak: AA