Ali Dürüst: "Hakemlik Adına Utanç Verici..."
Son Güncelleme:
Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Ali Dürüst, Spor Toto Süper Lig'de Gaziantepspor'a 4-2 yenildikleri karşılaşmanın hakemlerini sert bir dille eleştirdi.
Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Ali Dürüst, Spor Toto Süper Lig'de Gaziantepspor'a 4-2 yenildikleri karşılaşmanın hakemlerini sert bir dille eleştirdi. Karşılaşmadan sonra basın mensuplarına açıklamada bulanan Dürüst, ''Hakemlik adına utanç verici...
Kaynak: DailyMotion.com