Alkol Aldılar, Kavga Ederken Kendilerini Ayırmak İsteyen Polislere Saldırdılar

Son Güncelleme:

Kırşehir’de iki kişi, alkol aldıktan sonra cadde üzerinde kavga ederken kendilerini ayırmak isteyen polislere saldırdı.

Kırşehir'de iki kişi, alkol aldıktan sonra cadde üzerinde kavga ederken kendilerini ayırmak isteyen polislere saldırdı.


Edinilen bilgiye göre Yenice Mahallesi Terme Caddesi üzerinde aşırı derece de alkollü oldukları öğrenilen İ.I., E.Ş., cadde üzerine oturarak yoldan geçenlere laf attı. Vatandaşın ihbarı üzerine olay yerine gelen Asayiş şube Müdürlüğü ekipleri kavga eden gençleri ayırırken, kavgayı unutan gençler, bu sefer görevli polis memurlarına sataştı.


Kendilerini sakinleştirmek isteyen polislere küfür ederek iki polis memurunu yaralayan ve bir polis memurunun kolunu ısıran E.Ş., takviye ekiplerle birlikte polis merkezine götürüldü.


Yaşanan olayla ilgili soruşturma başlatılırken İ.I. ve E.Ş., ifadelerinin ardından salıverildi. - KIRŞEHİR

Kaynak: İHA