Anıtkabir'de Bir Asker Başbakan Geçerken Baygınlık Geçirdi

Son Güncelleme:

Anıtkabir'de Başbakan Binali Yıldırım geçerken nöbet tutan asker baygınlık geçirip yere düştü.


Anıtkabir'de Başbakan Binali Yıldırım geçerken nöbet tutan asker baygınlık geçirip yere düştü. Baygınlık geçiren askere ilk müdahale o sırada Başbakan'ın yanında bulunan sağlık bakanı Recep Akdağ tarafından yapıldı.

Kaynak: Milliyet.com.tr