Anıtkabir'de Bir Asker Başbakan Geçerken Baygınlık Geçirdi
Son Güncelleme:
Anıtkabir'de Başbakan Binali Yıldırım geçerken nöbet tutan asker baygınlık geçirip yere düştü.
Anıtkabir'de Başbakan Binali Yıldırım geçerken nöbet tutan asker baygınlık geçirip yere düştü. Baygınlık geçiren askere ilk müdahale o sırada Başbakan'ın yanında bulunan sağlık bakanı Recep Akdağ tarafından yapıldı.
Kaynak: Milliyet.com.tr