Anjiyo Olacaktı, Kalp Krizinden Öldü
Son Güncelleme:
Saruhanlı'da bir kişi sağlık sorunu nedeniyle anjiyo olmak için hastaneden randevu aldığı günün öncesi, kalp krizinden hayatını kaybetti.
Saruhanlı İlçesinde bir kişi sağlık sorunu nedeniyle anjiyo olmak için hastaneden randevu aldığı günün öncesi, kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti.
Edinilen
bilgiye göre, ilçeye bağlı Dilek Beldesinde yaşayan Ali Doğan (61), anjiyo olmak için Manisa'daki bir hastaneden randevu aldı. Doğan, randevu gününe bir gün kala evinde fenalaştı. Saruhanlı Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Doğan'ın, kalp krizi geçirerek öldüğü tespit edildi. Doğan'ın cenazesi toprağa verilmek üzere hastaneden alınarak Dilek beldesinde götürüldü. - MANİSA
Kaynak: İHA