Anne ve 2 Çocuğu Sobadan Hastanelik Oldu
Son Güncelleme:
Manisa'nın Turgutlu İlçesi Derbent Beldesi'nde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 33 yaşındaki Revzet Çelik ile iki çocuğu hastaneye kaldırıldı.
Manisa'nın Turgutlu İlçesi Derbent Beldesi'nde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 33 yaşındaki Revzet Çelik ile iki çocuğu hastaneye kaldırıldı.
Derbent Beldesi'nde bugün sabah saatlerinde meydana gelen olayda Revzet Çelik, fenalaştığını hissedince, komşularından yardım istedi. Komşuları, durumu sağlık ekiplerine bildirdi. Anne ve çocukları Hasnur Çelik (9) ile Öznur Çelik (11) ambulansla Turgutlu Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Sağlık durumları iyi olan anne ve çocuklarının sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilendiği belirlendi. - Manisa/ Turgutlu
Kaynak: DHA