Anne ve 2 Çocuğu Sobadan Zehirlendi

Son Güncelleme:

Düzce'nin Akçakoca ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi hastaneye kaldırıldı.

Düzce'nin Akçakoca ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 kişi hastaneye kaldırıldı.


Edinilen bilgiye göre, Ayazlı Mahallesi'nde bir evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 3 ve 10 yaşlarındaki 2 çocuk ile anneleri Nebahat Y., komşuları tarafından Akçakoca Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Çocuklar ayakta tedavi altına alınırken, durumu ağır olan anne Düzce Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Yetkililer, çocukların sağlık durumunun iyi olduğunu belirtti. - DÜZCE

Kaynak: İHA