Bakan Selçuk: "Öğretmenlerimizin ara tatilde okullarda bulunmalarını beklemiyoruz.

Son Güncelleme:

Bakan Selçuk: "Öğretmenlerimizin ara tatilde okullarda bulunmalarını beklemiyoruz.

Bakan Selçuk: "Öğretmenlerimizin ara tatilde okullarda bulunmalarını beklemiyoruz. Onların da evlerinde olmasını bekliyoruz. Çok acil bir durum olmadıkça da şehir dışına çıkmamalarını öneriyoruz."

Kaynak: AA