Bakan Selçuk: "Öğretmenlerimizin ara tatilde okullarda bulunmalarını beklemiyoruz.
Son Güncelleme:
Bakan Selçuk: "Öğretmenlerimizin ara tatilde okullarda bulunmalarını beklemiyoruz.
Bakan Selçuk: "Öğretmenlerimizin ara tatilde okullarda bulunmalarını beklemiyoruz. Onların da evlerinde olmasını bekliyoruz. Çok acil bir durum olmadıkça da şehir dışına çıkmamalarını öneriyoruz."
Kaynak: AA