Bandırma'da Yaşlılara Sunulan Ulaşım İndirimi
Bandırma'da 65 yaş ve üzeri vatandaşlar, toplu taşıma araçlarından yüzde 40'lık indirimle faydalanabiliyor.
Bandırma Belediyesi tarafından 65 yaş ve üzeri vatandaşların, kent içi toplu taşıma araçlarından yüzde 40'lık indirimle faydalanmalarını sağlayan biniş kartı uygulamasının sürdüğü bildirildi.
Belediye'den yapılan yazılı açıklamaya göre, vatandaşlar, uygulamaya büyük ilgi gösterirken Halk Masası'na toplam 750 yaşlı, başvuruda bulunarak hizmetten faydalandı.
Faydalanan 65 yaş ve üzeri vatandaşlara indirimli biniş kartlarını teslim eden Belediye Başkanı Sedat Pekel, bu uygulamanın kendilerine verilen manevi desteği göstermek açısından önemli bir uygulama olduğunu ifade etti.
Bu uygulamanın 65 yaş ve üzeri vatandaşlara sadece yüzde 40'lık bir indirim sağlamayacağını dile getiren Pekel, yaşlıların aktarmalı durumlarda ikinci otobüse ödenen yüzde 50 indirimle ücreti vermeyeceğini de kaydetti.
Muhabir: Ahmet Pesen
Yayıncı: Zafer Akpınar - BALIKESİR