Başbakan Erdoğan, Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman'ı Kutladı

Son Güncelleme:

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Beşiktaş Kulübü Başkanlığı'na seçilen Fikret Orman'a kutlama mesajı gönderdi.

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Beşiktaş Kulübü Başkanlığı'na seçilen Fikret Orman'a kutlama mesajı gönderdi.


Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Başbakan Erdoğan, olağanüstü genel kurulda Beşiktaş Kulübü Başkanlığı'na seçilen Fikret Orman'a bir kutlama mesajı gönderdi. - Ankara

Kaynak: ANKA