Başbakan Yıldırım: " (15 Temmuz Dayanışma Kampanyası) Kampanyaya Herkes Katıldı.

Son Güncelleme:

Başbakan Yıldırım: " (15 Temmuz Dayanışma Kampanyası) Kampanyaya herkes katıldı.

Başbakan Yıldırım: " (15 Temmuz Dayanışma Kampanyası) Kampanyaya herkes katıldı. Şu anda yaklaşık 200 milyon civarında para toplanmış gözüküyor. Cep telefonlarından bugüne kadar zannediyorum 2,5 milyon kısa mesaj gönderilmiş vaziyette. Telefon abone sayısı 73 milyon, nüfus kadar telefon var. Sayı çok mütevazı gözüküyor şu anda."

Kaynak: AA