Başbakan Yıldırım: "Bu Hat (Üsküdar-Ümraniye Metrosu) Biraz Gecikti.

Son Güncelleme:

Başbakan Yıldırım: "Bu hat (Üsküdar-Ümraniye metrosu) biraz gecikti.

Başbakan Yıldırım: "Bu hat (Üsküdar- Ümraniye metrosu) biraz gecikti. Bu hattı yaparken İstanbul'un tarihi hazinelerini de gün ışığına çıkardık, bunlar biraz zaman aldı. Gecikmenin sebebi bu. Sürücüsüz olan bu hattın testleri de zaman aldı."

Kaynak: AA