Başbakan Yıldırım Liderlerle Bir Araya Geliyor
Son Güncelleme:
BAŞBAKAN Binali Yıldırım, İslam İşbirliği Teşkilatı Olağanüstü Zirvesi kapsamında liderlerle görüşüyor.
BAŞBAKAN Binali Yıldırım, İslam İşbirliği Teşkilatı Olağanüstü Zirvesi kapsamında liderlerle görüşüyor.
Başbakan Yıldırım, ilk olarak Cibuti Başbakanı Abdoulkader Kamil Mohamed ile basına kapalı olarak bir araya geldi. Yıldırım yaklaşık yarım saat süren toplantının ardından Libya Başkanlık Konseyi Başkanı Faiez Serrag ile görüşüyor.
- İstanbul
Kaynak: DHA