Başkan Ekşi, Vali Öztürk'ü Ziyaret Etti

Son Güncelleme:

Antalya Karadenizliler Derneği Başkanı Halis Ekşi, Yönetim Kurulu üyeleri ile birlikte Antalya Valisi Sebahattin Öztürk'ü ziyaret etti.

Antalya Karadenizliler Derneği Başkanı Halis Ekşi, Yönetim Kurulu üyeleri ile birlikte Antalya Valisi Sebahattin Öztürk'ü ziyaret etti.


Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Vali Öztürk dernek yöneticileri ile tanışarak, "Programlarımız elverdiği ölçüde derneğinize de geliriz, etkinliklerinize de katılırız. İşleriniz de başarılılar diliyorum" dedi.


Dernekleri hakkında bilgi veren başkan Halis Ekşi ve dernek Yönetim Kurulu üyeleri de, Vali Sebahattin Öztürk'e yeni görevinde başarılar dilediler. - ANTALYA

Kaynak: İHA