Başkan Özcan Personelin Yeni Yılını Kutladı

Son Güncelleme:

Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, 29 Aralık 2017 Cuma günü belediye personelini ziyaret ederek yeni yıllarını kutladı.


Özcan, belediye birimlerini ziyaret edip bütün personelin yeni yılını kutlayarak, "Ailelerinizle nice güzel yıllar geçirmenizi temenni ediyorum. Yeni yılda herkesin huzur ve mutluluk dolu bir yıl geçirmesini diliyorum." dedi.

Belediye personeli de ziyaret nedeniyle Özcan'a teşekkür ederek, kendisinin de yeni yılını kutladı.

Kaynak: Bültenler