Başkan Sadak, Feshane deki Stantları Ziyaret Etti

Son Güncelleme:

Siirt Belediye Başkanı Selim Sadak, İstanbul da düzenlenen Siirt Günlerini etkinliklerinin ikinci gününde Feshanedeki stantları ziyaret etti.

Siirt Belediye Başkanı Selim Sadak, Siirt Valili tarafından İstanbul un Eyüp ilçesinde bulunan Feshane de düzenlenen Siirt Günleri etkinliklerinin ikinci gününde açılan stantları ziyaret ederek stantları ziyaret ederek yurttaşlar ile sohbet etti. Feshane ziyaretinde yurttaşların büyük ilgisiyle karşılanan Siirt Belediye Başkanı Sadak ziyaretinin sonunda Siirt belediyesi tarafından açılan stant ziyaret ederek burada stant sorumlularından yapılan çalışmalar ile ilgili bilgi aldıktan sonra, belediye standı önünde ziyaretçiler ile halay çekti.

Kaynak: Bültenler