Belediye Çalışanlarına SAMPAŞ Eğitimi Verildi

Son Güncelleme:

Keşan Belediye personeline 22 Mart 2012 Perşembe günü SAMPAŞ Programı ile ilgili seminer verildi.

SAMPAŞ Firması'ndan gelen yetkililer Keşan Belediye Meclis Toplantı Salonu'nda belediyenin tüm müdürlüklerinden katılan personele programın kullanımı ve detayları hakkında bilgi verdiler.

Saat 14.00'te başlayan seminer yaklaşık 2 saat sürdü.

Kaynak: Bültenler