Belediye İşçisi Budadığı Ağaçtan Düşerek Yaralandı
Son Güncelleme:
Bilecik'te ağaçtan düşen belediye işçisi yaralandı.
Bilecik'te ağaçtan düşen belediye işçisi yaralandı.
Edinilen bilgiye göre, Tevfik Bey Caddesi'nde meydana gelen olayda, belediye işçisi Sedat U. kaldırım kenarında bulunan ağacın dallarını kesmek için merdivenle ağaca çıktı. Ağacının dallarını testereyle budamaya başlayan Sedat U, ıslak ağaçta ayağı kayınca dengesini kaybederek yere düştü. Başından yaralan Sedat U'ya arkadaşları ilk müdahaleyi yaptı. Ambulansa
Devlet Hastanesi'ne kaldırılan işçi tedavi altına alındı.
(MŞ)
24.12.2012 15: 08: 47
TSI
NNNN - BİLECİK
Kaynak: İHA