Belediye Meclisi'nin Şubat Ayı Toplantısı

Son Güncelleme:

Zonguldak Belediye Meclisi'nin şubat ayı toplantısı gerçekleştirildi.

Zonguldak Belediye Meclisi'nin şubat ayı toplantısı gerçekleştirildi.


Belediye Başkanı Muharrem Akdemir başkanlığında Nikah Salonu'nda yapılan toplantıda "Kentsel Dönüşüm, Gelişim Alanları ile Yenileme Alanları" ile ilgili imar komisyonu raporu oy çokluğuyla kabul edildi.


Toplantıda, bir sonraki oturumun 7 Şubat 2013'de yapılmasına karar verildi.


Muhabir: İdris Köle


Yayıncı: Erdinç Aksoy - ZONGULDAK

Kaynak: AA