Belediye Meclisi'nin Şubat Ayı Toplantısı
Son Güncelleme:
Zonguldak Belediye Meclisi'nin şubat ayı toplantısı gerçekleştirildi.
Zonguldak Belediye Meclisi'nin şubat ayı toplantısı gerçekleştirildi.
Belediye Başkanı Muharrem Akdemir başkanlığında Nikah Salonu'nda yapılan toplantıda "Kentsel Dönüşüm, Gelişim Alanları ile Yenileme Alanları" ile ilgili imar komisyonu raporu oy çokluğuyla kabul edildi.
Toplantıda, bir sonraki oturumun 7 Şubat 2013'de yapılmasına karar verildi.
Muhabir: İdris Köle
Yayıncı: Erdinç Aksoy - ZONGULDAK
Kaynak: AA