Beşiktaş'ta İkinci Fikret Orman Dönemi

Son Güncelleme:

Cumhurbaşkanı Gül, ikinci kez başkanlığa seçilen Orman'ı kutladı.

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Beşiktaş Jimnastik Kulübü (BJK) başkanlığına yeniden seçilen Fikret Orman'ı kutladı.


Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre Gül, Orman'a tebrik telgrafı gönderdi. - Ankara

Kaynak: AA